Jobbig natt

Här går tvättmaskinen i ett och har gjort det sen igår. Natten har bestått av att renbädda sängar, tvätta Cornelia och ge henne dryck som sedan har kommit upp igen.
Hon har kräkts med jämna mellan rum till ungefär 4 imorse, så jag kan säga att är ganska trötta idag. J:s chef ville inte att han skulle komma till jobbet idag så vi är hemma båda två vilket känns så skönt.

Jag vill inte ropa hej än att det har vänt, men imorse fick hon nyponsoppa och efter ett tag kräktes hon men det var inte så mycket. Så kanske är det värsta över nu (hoppas hoppas)

Jag & J mår i alla fall jättebra än så länge och det hoppas jag att vi fortsätter att göra.


Kommentarer
Postat av: Luiza

Åh, nej, lilla skruttan.

Hoppas verkligen att det går över snart.



Vad skönt att J fick stanna hemma med.



Hoppas ni håller er friska.



Kramar

Postat av: Suss

Bra om man kan få i henne resorb eller nåt sånt men med tesked så att det finns en liten chans att hon får behålla det. Ge en tsk vänta någon minut och en tsk igen osv men det vet du säkert redan. Krya på sig lilla hjärtat, kram

2012-02-08 @ 13:37:25
Postat av: Anna

Stackars Cornelia :(



Hoppas att hon mår bättre nu och att ni får hålla er friska, kram

2012-02-08 @ 15:10:36
URL: http://intenzimo.wordpress.com/
Postat av: mammaTea

Hoppas C snart mår bättre.

2012-02-08 @ 15:58:30
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Blomster

Usch era stackare! Hoppas ni slipper bli sjuka och att C blir frisk snabbt!

2012-02-08 @ 20:36:47
Postat av: Luiza

Åh, tack för tipset beträffande kläderna, det ska jag verkligen tänka på.

Och vilken tur att jag är medlem =).



Kramis

Postat av: avlangtan

Fy för magsjuka :( Hoppas ni slapp i alla fall!



Vi ska åka till Linköping imorgon på vår utflykt, kika på syskonvagnar och gå på Busfabriken, det blir Alice första besök på lekland så det ska bli jättekul :-)

2012-02-09 @ 08:17:05
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Frugan F

Hua. Jobbigt att vara magsjuk. Hoppas ni slipper!



Mitt jobb har intagningsstopp för att magsjukan härjar. Inte alls speciellt spännande... Sicken skit!

2012-02-09 @ 13:46:20
URL: http://trueflink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback