Bus

Gnälligheten har fortsatt idag också för Cornelia, ingen feber men hosta och då framför allt då hon ska sova. Imorse vaknade hon 5:30, men 30 minuter låg hon och pratade med sig själv i sängen och var nöjd. Så då passade jag på att vila lite till. Imorgon är J ledig från jobbet och jag måste erkänna att det ska bli riktigt skönt.

Idag roar vi oss med saker här hemma. Cornelia tycker att vi ska tvätta, tvättmaskinen fylls med hennes rena kläder lika fort som den tömms igen. Måste nog börja lära henne att vi ska ta den smutsiga tvätten och sätta in i maskinen istället för att bära omkring på den ;-)


Här är mitt busfrö när hon sitter och hoppar på armstödet på soffan...

Nåt annat som den här lilla fröken gör är att sätta vatten i håret för att sen fixa frisyren... Om hon inte har vatten så tar hon nåt annat som finns nära till hands, yoghurt, mjölk osv. Hon har väl sätt när jag fixar håret, men jag brukar inte ha yoghurt i håret. Men det kanske är ett bra hårknep, vem vet...

Kommentarer
Postat av: ♥Joulines mamma♥

Hahaha sötnosen :D

2012-01-24 @ 11:42:22
URL: http://idaochjouline.wordpress.com
Postat av: Marie

Sötnos!

2012-01-24 @ 12:26:17
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: Jenny

Men åh va gulligt att hon ska fixa frisyren! Hon är ju bara så underbart söt!

Ha en fin tisdag! Kram

2012-01-24 @ 13:59:20
Postat av: mammaTea

Vilken härlig bild!

2012-01-24 @ 15:45:16
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Anna

Vad skönt att hon inte blivit dålig! Vill också passa på att tacka för all omtanke du ger mig, det värmer så otroligt mycket.



Hon är verkligen helt underbar, jag gillar framåtandan med yoghurten ;)

Vi använder ju all möjligt som ansiktsmask, kanske är det hon försöker :)



Kram

2012-01-24 @ 19:30:24
URL: http://intenzimo.wordpress.com/
Postat av: Blomster

Ha,ha! Wilma fick ett bad efter dagis. Efter middagen luktar hon både falukorv och schampo ;-)

2012-01-24 @ 20:34:20

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback