Dåligt humör

Igår var våran tanke att vi skulle åka och hälsa på mina föräldrar efter lunchen och det gjorde vi också. Men vi blev kvar och åt middag där också. Även min syster och hennes familj kom dit så det blev huset fullt. Mycket trevligt var det.
Vi hade en trött tjej i bilen hem, hann nog inte mer än att köra ut från deras gata så sov hon.

Idag har vi bara varit hemma. J har varit och jobbat, så jag & Cornelia har roat oss själva. Eller helt själva har vi inte varit. Cornelias farfar och faster har varit hit och hälsat på, sånt är ju alltid trevligt.

Nu ikväll har den lilla varit på dåligt humör och när hon är på sånt humör så brukar det betyda att det är nån sjukdom på gång. Så jag hoppas verkligen att jag har fel.


Kommentarer
Postat av: avlangtan

Härligt att umgås med familj :-)



Hoppas hoppas hon inte blir sjuk lillan!

2012-01-23 @ 22:46:28
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Anna

Usch, hoppas att Cornelia slipper bli sjuk :/



Kram

2012-01-24 @ 11:01:50
URL: http://intenzimo.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback