Sovmorgon

Min förkylning fortsätter, kroppen känns mör. Det känns som att jag har ont i varenda led, nösan och ögonen rinner.
Känns skönt att våran dotter har börjat att sova ut på morgonen så då får även vi föräldrar lite sovmorgon. Idag slog hon upp sina stora bruna klockan 8. Efter att vi hade klivit upp så har jag bara legat på soffan, kroppen orkar inte så mycket mer.
Hoppas att jag mår bättre imorgon, för då jobbar J och jag är hemma själv med Cornelia.

Imorgon har den lilla tid till vårdcentralen, då ska de kolla hennes hörsel efter öroninflammationerna.

För ett tag sedan for J och Cornelia iväg till hans mormor och morfar, så nu ska jag passa på att krypa ner under täcket igen.

Kommentarer
Postat av: Mamman med den tomma famnen

Krya på dig! Kram

2012-01-08 @ 12:55:23
URL: http://tomfamn.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej fina Sara! Tack för din kommentar på bloggen!

Känner inte du så ibland, att man skriver för sig själv. Att man är ensam kvar?

Men ser ju att ni följer oss fortfarande, jättekul!

Jag följer er oxå nästan varje dag ;-)

Hon är så fin er Cornelia!!!

Kram kram

2012-01-08 @ 13:07:42
Postat av: Luiza

Åh, så trist att vara sjuk =(. Hoppas du får krya på dig snart...

Skönt att du fick sova ut iallafall...



Jo, det var ett suoerfint hotell och vilken frukost...mumma.



Ha det så bra nu, och hoppas du får sova ut imorgon med.



Kramar

Postat av: Sara

Fy vad ni varit sjuka mycket i höst/vinter. Jag hoppas verkligen du piggar på dig snart.



SV: Tack! Det är lätt att ta fina bilder när det är så vackert ute.. :)



Krya på dig!

Kram

2012-01-08 @ 19:42:37
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Hanna

Skönt att hon börjat sova längre på morgonarna, hoppas att du fick sova ut imorse! Här är vi också pappalösa idag, bara vi hostiga tjejer här hemma..Får se om det blir en liten promenad i friska luften, det blev ju kallt helt plötsligt!



Sv: HAHA, här får du för att du fick mig att rensa avloppet i höstas ;) Visst är det konstigt, alla leksaker och kläder tycks fördubblas utan att man märker det ;)

2012-01-09 @ 10:15:43
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Anna

Hoppas att du blir frisk snart, fy för att vara sjuk :(



Läste precis ditt andra inlägg, låter helt stört med att man inte kan säga nej... har råkat ut för liknande, men det blev sådant liv så folk sa upp sig. Lite som att vara livegen :/



Kram

2012-01-09 @ 10:22:15
URL: http://intenzimo.wordpress.com/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej



Jag är en tjej som är 22 år gammal snart och har en son som kom till världen utan problem 2009 men nu efteråt så har vi försökt få ett syskon till honom och har snart försökt i 1 år men fått 4 missfall/MA alltså inga IVF men jag undrar om predinosolen du käkade hjälpte något för det är det enda jag inte provat ?



KRAMAR och grattis till bebisen som äntligen kom till er



2012-01-09 @ 10:22:47
URL: http://livetssmaunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback