Hemma

Idag har J fått komma hem igen. Han är fortfarande lite tungandad och irriterad i halsen men det kan man visst vara ett tag.

Efter att jag & Cornelia hämtade upp J på sjukhuset har vi hunnit vara på en auktion, men vi var inte till det slutade då det började spöregna. Vi såg ut som 3 blöta katter i bilen hem.

Ikväll har vi plockat in en massa jordgubbar från landet, tror inte att 10 liter räcker. Mina föräldrar kom hit på plockning så det fick med sig gubbar hem.

J känner sig riktigt trött och sliten, vilket beror på att kroppen hamnade i chock.

Även jag är trött så det får bli en tidig kväll för mig med.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu får han vila upp sig ordentligt i några dagar..Och hålla sig borta från dåliga skaldjur! Fy vad obehagligt, tur att du är snabbtänkt!

Sv: Vilka fina bilder, de med kaninen är mina favoriter :) Har ni bestämt er för någon förstoring?

Haha, jag tänkte lägga ut den för 7000, och tyckte Crille tog i när han sa 15..Vi gav trots allt 5 när vi köpte den. Det kan man kalla en bra affär ;)

2012-07-29 @ 20:43:55
URL: http://hannovsky.blogspot.som
Postat av: Luiza

Underbart att han är så bra att han fått komma hem ! Vilken lättnad.
Det är verkligen ingen lek med skaldjur som är dåliga... om det nu var det.

Tack för ditt tips beträffande dopet.
Jag ska kolla dina bilder alldeles straxt =). Är säker på att jag får inspo =).

Massa kramar

Postat av: Frugan F

Usch va läskigt det är med allergiska reaktioner. Skönt att han fått komma hem.

Jordgubbar alltså! Gott! Jag gjorde kräm på jordgubbar nyligen men mina barn föredrog visst Ekströms, vilken diss! Vi har rabarber, röda vinbär, smultron och ett litet äppelträd i vår lilla trädgård. Ska plantera en hallonbuske till mammas ära, hon skulle köpa en till oss i inflyttningspresent men nu får vi köpa en minnesbuske till henne!

Förlåt att jag är så dålig på att kommentera hos dig. Uppskattar verkligen ditt stöd och fina ord inne hos mig! WF orkar jag inte riktigt med just nu, spelade så mycket med mor.

Många kramar från lilla moi

2012-07-30 @ 08:54:59
URL: http://trueflink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback