Bus

Idag har jag & Cornelia haft Hanna & Astrid på lunch och fika. Alltid lika roligt att träffas, tyvärr brukar det bli ganska långt mellan gångerna oftast pga sjukdomar (Cornelia) och jobb.
Hur som helst så har tjejerna hunnit med lek i sandlåda, gungat, spelat lite fotboll (Astrid) och bara busat på.




Hann inte riktigt få med deras puss ♥

Astrid somnade i deras bil innan de ens hunnit lämna gården. Cornelia var inte sämre, direkt hon kom till sin säng så sov hon. Man blir trött av att busa ;-)

Så nu har jag passat på att förbereda middagen så den är klar då J kommer hem från jobbet. För efter maten blir det att åka iväg och köpa olja till vårat utebord/stolar och även en annan olja till altanen. Känns som att sommaren är här för att stanna nu så då måste sådana saker fixat.

Rensat i blomrabatterna på framsidan igår och upptäckte att många av perennerna hade dött så en sväng på en blomaffär måste jag också hinna med.

Jag har även sett att de har börjat med rea på Lindex, Kappahl, polarn o pyret, åhlens mm så imorgon blir det nog en sväng på stan.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, man blir trött av att fara omkring och busa :) Nästa dejt får bli på vår altan, alldeles lägligt till för lekande barn och fikande mammor ;) Snart får det bli!



Sv: Hon får komma hit och provbygga och se om det är intressant :)



Jag ser framför mig att de bägge kommer få karriärer inom skogsindustrin..Ett intresse som väcktes tidigt ;)

2012-06-14 @ 16:32:06
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: mammaTEA

Kul med lek! Inte undra på att man blir trött.

2012-06-14 @ 18:13:35
URL: http://mammatea.se
Postat av: Marie

Verkar som ni hade en härlig dag.

2012-06-15 @ 13:49:24
URL: http://familjedrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback