Höst

Det har känts som att det är höst här idag. Det har regnat, blåst och temperaturen har legat på 11 grader. Brrr säger jag bara. Jag tycker verkligen synd om de som har semester första perioden.
 
Idag har J, hans pappa och morfar isolerat golvet i bodan. Under tiden så har jag & J:s mormor hållt oss inne med Cornelia.
 
Till middagen kom även Cornelias faster och kille hit så det har varit fullt hus. Både jag & Cornelia har fått håren klippta, jag av J:s mormor och Cornelia av sin faster. Så nu är vi riktigt sommarsnygga ;-)
 
Jag känner mig riktigt trött så det kommer nog att bli en tidig kväll för mig. Bara borsta tänderna och krypa ner under täcket. Imorgon är det dags för jobb för mig igen.

Kommentarer
Postat av: Luiza

Tack för din kommentar.
Visst är det så att både besökare och kommentarer minskat, sen kan jag inte annat än att skylla mig själv nu när jag inte tar mig tid att kommentera hos andra och svara på kommentarer. Jag hinner helt enkelt inte.
Sen kan det vara så enkelt som att folk faktiskt har semester och inte kollar så mycket bloggar...
Nåväl, hur som helst.
Tack för att du vill vara med oavsett. Just nu lutar det åt att jag fortsätter på samma adress, varför byta, liksom?

Ha en underbar kväll.
Kramar

Postat av: mammaTEA

Sommaren har verkligen inte kommit igång på riktigt. Hoppas det kommer.

2012-07-01 @ 10:20:44
URL: http://Mammatea.se
Postat av: avlangtan

Åh va skönt med lite klippningar :)

Ja den här första perioden har inte varit något att hurra för, det är verkligen lyxigt att jag är ledig hela sommaren igenom. Men vi hoppas på lite bättre väder framöver, ljumma juli&augustikvällar på altanen, eller hur? :)

2012-07-01 @ 12:48:11
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback