Rusat

Den här helgen har rusat förbi i 190 känns det som. Jag har nu hunnit med att fira midsommar med familjen, haft släktträff med knytkalas, badat badtunna några gånger och jobbat två nätter, däremellan har jag också sovit lite grann ;-)
 
Nu laddar jag för min sista natt för den här omgången, känner mig lite trött och sliten. Men 8 arbetsnätter kvar innan semestern. Sen ska jag njuta av sommaren!
 
Det känns som att jag & J mest jobbar om varandra nu så det ska bli riktigt skönt då vi har dagis efter sommaren. Då kan vi jobba samma dagar och sen ha lediga dagar hela familjen, vardagslyx att kunna hitta på saker en vanliga onsdag.
 
Nu piper tvättmaskinen så nu är det dags att hänga dagens andra maskin, sånt måste man göra fast det är storhelg....

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt med semester jag får allt vänta några veckor till inte innan vecka 30 börjar jag men Danne börjar nästa vecka.
Kram

2012-06-25 @ 13:53:47
URL: http://alexandraida.blogg.se
Postat av: Lisa

Härligt med semester! Kan tänka mig att du har nedräkning... Själv har jag bara natthelgen som kommer framför mig och sen är det dags. Ska nästan vara ledig hela sommaren. Eller inte riktigt kommer att gå en och ta lite ströpass (sjukt bra betalt med SSK-brist och sommarbonusar) men kommer inte att göra mina helger på hela sommaren. Vet inte hur du känner men att göra enstaka nätter känns så himla enkelt och jag jobbar hellre litegrann och drar ut på ledigheten. Nog tjatat om mig... Hoppas ni får en underbar semester och det låter väl superbra om ni kan tajma lite ledigheter tillsammans sen för hela familjen.

Helt galet vad stor hon har blivit er lilla tjej och vad tiden går. Önskar er alla en supertrevlig sommar! Kram kram

2012-06-25 @ 23:50:59
URL: http://turbolina-twin.blogspot.se/
Postat av: Marie

Härligt att semestern närmar sig.

2012-06-26 @ 10:06:29
URL: http://familjedrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback