Mössa & vantar

Nu har jag precis kommit in inanför dörren. Jag & Cornelia har först varit och hälsat på min mormor tillika Cornelias gammelmormor. Sen har vi varit med henne en sväng på stan och köpt födelsedagspresenter till min systerdotter och lunchat.

Jag var på jakt efter en vårmössa som passar till Cornelias skaljacka och nu har jag äntligen hittat en.




Den här mössan fick följa med hem. Jag ska bara ta och sprätta lös snörerna på den, känns lite för mycket bebis just nu...

Sen fick även 2 par vantar följa med hem. Just nu har Polarn o pyret ett erbjudande, ta 2 par magiska vantar men betala bara för ett par. Vet inte om det bara gäller för medlemmar eller om det är för alla.



Fördelen att handla jacka, mössa och vantar på samma ställe är att färgerna matchar perfekt ihop.

Om nån har missat vilken skaljacka som Cornelia har så kastar jag in en bild på den också.



Bilder lånade från www.polarnopyret.se

Kommentarer
Postat av: Frugan F

Vilka härliga färger! Gillar verkligen tanken med svart bas och sen massa fina detaljer! Tummen upp!

2012-03-14 @ 16:01:07
URL: http://trueflink.blogspot.com
Postat av: Luiza

Oooh, vilka tjusiga vantar och mössa.

Verkar som ni haft en fin dag =).



Svar på din fråga: Jag tänkte lägga ut böckerna i ett och samma paket, men det skulle bli tungt och väldigt dyrt i frakt, så jag la ut dem 1 och 1. Vi får se hur det går. Jag tror det kan gå trögt...



Ha en fin kväll, vännen.

Kramar

Postat av: avlangtan

Superfina kläder :-) Här är det skor som står näst på Alice önskelista, det får nog bli vårskor direkt för jag tror hon kan ha sina höstskor nu tills det är dags!



Sv: Ja här har vi verkligen vår! Det skulle bli lite kallare nu men som vi har njutit!

2012-03-14 @ 19:07:00
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Lisa

Jättefina kläder som vanligt! Bra tips med vantar på PoP. Perfekt för mig när man får ta 2 betala för 1.



Tråkigt att läsa att ni kommer behöva operera er lilla skrutta! Samtidigt är det ju mycket bättre att ni får ordning på hennes öronstrul så att hon förhoppningsvis slipper besvär längre fram. Saga opererades när hon var knappt 6 månader, jättejobbigt att se henne somna och jobbig väntan innan man hon vaknade och man fick pussa på henne på uppvaket igen. En av mina värsta dagar som mamma :-( Som tur var brukar personalen som jobbar med att söva barn var superproffsiga både på att ta hand om barnen och oroliga mammor. Stor kram och lycka till!

2012-03-15 @ 11:28:47
URL: http://turbolina-twin.blogspot.com/
Postat av: Marie

Verkligen fina kläder.

Sv: Solglasögonen är från Lindex, kostade bara 40kr tror jag.

2012-03-15 @ 12:29:13
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: Carin

Vad snygg hon kommer bli!! :D

2012-03-16 @ 16:59:02
URL: http://thew.blogg.se/
Postat av: Anonym

men serri, vem fan bryr sig?

2012-03-16 @ 22:29:12

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback