Pysslar

Jag kände mig lite små seg igår som alltid dagen efter jag har sovit alldeles för lite. Men det blev en bra dag i alla fall. Vi började emd att pyssla på lite mer i Cornelias rum. Börjar att bli riktigt fint där, hoppas bara att J hinner måla grejerna som ska vara där inne i veckan. Vill göra färdigt nu eller gärna igår ;-)

Sen var vi på grillmiddag hos mina föräldrar, all mat som är grillad smakar så gott.

När vi kom hem därifrån så satt jag mig vid symaskinen med melodifestivalen på i bakgrunden. Så nu har jag sytt 3 kuddar till myshörnan som vi håller på att göra i Cornelias rum.



De här är verkligen mina färger, är helt frälst i det gröna och med rosa och rött till så är det helt perfekt. Kommer att bli så fint i Cornelias rum.

På tal om melodifestivalen, visst var det rätt låt som vann?! Jag tror att hon kan kamma hem allt!



Just nu ligger den lilla och sover, men när hon vaknar blir det att hoppa in i kläderna för lite korvgrillning på gården. Har ett helt underbart vårväder idag, så då gäller det att passa på att njuta.

Ikväll är det dags för mig att jobba igen, bara en natt den här gången så det känns riktigt lyxigt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Riktigt bra låt!!



Och vilket superfint gardintyg! Ser fram emot att se när du gjort klart i Cornelias rum! :)

2012-03-11 @ 11:43:01
URL: http://langtaneftertvillingarna.com
Postat av: mammaTea

Vilka fina kuddar!

2012-03-11 @ 20:50:21
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Hanna

Så fint det verkar bli :) Hoppas att ni hann ut innan solen försvann bakom molnen!



Sv: Jag vågar banne mig inte lämna in bilen..Vi har två småfel som skulle behöva fixas, men det känns som att vi kan vänta lite ;) Tack så mycket, älskar koftan!

2012-03-11 @ 20:57:59
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback