Vårväder

Igår hade vi en helt underbar dag här uppe i norr. Solen sken och man fick vårkänslor. Enda negativa var att det var så halt, man fick verkligen gå försiktigt. Cornelia som fick inviga sina nya skalkläder såg ut som bambi på hal is.





Dåliga mobilbilder, men man tar vad man har... Visst ser hon stor ut när hon inte har overallen på sig?!
Till nästa vinter måste vi köpa en täckjacka och täckbyxor till henne, som vi kan kompletera overallen med.

Även idag har det varit härligt väder här uppe, men det har jag tyvärr inte fått uppleva då jag har sovit bort hela dagen.

J & Cornelia har fått roa sig själva, då jag har jobbat och sovit. De har haft en tjorvig natt och nu på eftermiddagen har hon varit ledsen. Övertrött eller på väg att bli sjuk, frågan är vilket av det. Jag hoppas att allt blir bättre av en bra natts sömn.
Hon blev i alla fall lite gladare efter dagens efterrätt som bestod av fruktsallad.

Snart är det dags att gå och lägga den lilla och hoppas att hon får en bra natt medans jag ska jobba och tjäna storpengarna ;-)

Kommentarer
Postat av: Marre

Gull Unge=D

Ja dom ÄR stora nu....eller=)



Kram till er från oss=)

2012-03-04 @ 07:24:50
URL: http://tilldendagen.blogspot.com
Postat av: Hanna

Ja, det är ju GALET halt! Tror att vi måste åka och leta reda på lite sand till uppfarten innan någon gör en ordentlig vurpa.. Astrid har också fått ett tvådelat skalset, de ser ju så stora ut helt plötsligt. HJÄLP! :)



Sv: Haha, ja glass funkar ju alltid..Men då kallas det kanske milkshake ;)

2012-03-04 @ 07:41:13
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Marie

Här har vi också haft härligt vårväder.



Sv: Ni ska nog få plats båda två på sparken. Men jag åker gärna också en bit om det är okej ;)

2012-03-04 @ 16:56:31
URL: http://familjedrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback