Städar och har mig

Här har ni en som har gått ut hårt redan från morgonen så nu har jag äntligen tagit en pause. Jag & Cornelia började dagen med att städa här hemma. Så nu är golven dammsugna och skurade, även lite dammtorkning har vi hunnit med. Toaletten har också fått en omgång av rengöringsmedlerna så nu tänkte jag att vi bara ska vara ute resten av dagen tills J kommer hem från jobbet.

Ikväll går jag på mina 4 nätter, vet inte när jag jobbade så många nätter sist på raken men det måste ha varit några år sedan...

Inatt ska Cornelia sova över hos sin mormor & morfar. Riktigt bra att de kan ha henne, synd bara att jag jobbar natt så jag inte får en sovmorgon ;-)

Just nu ligger gumman och sover, det är jobbigt att städa... Så när hon vaknar blir det lunch och sen lek ute i solen! Låter väl som en bra eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback