Fotografen

Imorse vakade jag av så nu har jag några lediga dagar med mycket roligt inplanerat.
Imorgon fyller Cornelia 2år och det firar vi med kalas i dagarna 3 ;)

När jag vaknade idag så skyndade jag till förskolan och hämtade Cornelia för att åka vidare till fotografen. Dagisbilderna som togs för en månad sedan blev så dåliga så vi har fått ta nya. Efter fotograferingen fick Cornelia stanna hos mormor & morfar medan jag passade på att handla.

Känner mig ganska trött efter en dag med alldeles för lite sömn och för mycket saker att göra. Så efter lite plockning här hemma så blir det soffan resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Luiza

Vad underbart att ni får ta om bilderna, det var generöst.

Kul med kalas =). Jisses vad tiden går fort...hon var ju så liten, så liten, nyss!!!!!

Hoppas ni får några underbara dagar framöver.

Många kramar/
Luiza

Postat av: Vilda-Hilda

Hipp hipp hurra! Grattis på 2-års dagen Cornelia!! Många kramar från lilltjejen!

2012-11-08 @ 08:27:33
URL: http://lillavildahilda.blogg.se
Postat av: Blomster

Grattis Cornelia!

2012-11-08 @ 14:30:58
Postat av: Anna

Hej!

Oj, redan 2 år. Värsta stora tjejen ju :) Tiden går så sjukt snabbt så det är alldeles galet! Ibland vill jag bara trycka paus! Dagarna går i ett sånt rasande tempo så jag tycker ibland inte man hinner stanna upp och njuta av barnen!


ps. Jo jag finns på instantgram, men vill inte lägga ut det på bloggen. Men jag hter spattanjansson där :)

Hoppas cornelia får en finfin födelsedag!!!

2012-11-08 @ 20:51:19
URL: http://www.spattanjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback