Ingen bebis

Igår tyckte jag att det var dags för Cornelia att sluta att sova i spjälsängen, så jag lyfte ut den från hennes rum och bäddade växasängen.
Jag sa även till henne att det bara är bebisar som sover i spjälsängen, varav hon då pekar på sig själv och säger: Nea bebis ;)

När det sen var dags att sova så pekade hon på sängen och sa: sova där!

Med sig till sängen hade hon sin spargris och en dansande hund ;)

Hur har då natten varit undrar ni säkert och då kan jag säga att hon har sovit till 5:30, vilket är på tok för lite men nu fokuserar vi på det positiva och det är att hon sov i sin stora säng!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men det var väl jättebra!! Va härligt att få slänga ut spjälsängen....jag tycker dom är så hemskt fula, ser ut som barnen lgiger i något slags fängelse! Kommer ta bort mina så fort det bara går....tyvärr är vi ju inte där ännu :)
Hoppas hon sover lite längre inatt :)

2012-11-10 @ 08:55:04
URL: http://spattanjansson.blogg.se
Postat av: Mammatea

Heja C!

2012-11-10 @ 08:55:14
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback