Kallt

Brrr idag har kylan slagit till här, -14grader stod det då jag var iväg tidigare idag. Misstänker att det blir en kall jobbarnatt så jag måste plocka fram varma kläder.

Idag har jag varit med Cornelia till barnmottagningen. Där tyckte läkarna att Cornelia var en pigg, glad och framför allt frisk tjej. De tyckte inte att det fanns nåt som gjorde att de misstänkte att hennes klumpighet berodde på annat än rören i öronen. Nu då hon har fått nya rör så är hon inte alls lika klumpig, så det känns så skönt.

De gjorde en vanlig läkarundersökning som visade att halsmandlarna var förstorade och irriterade men ingen infektion. Rören sitter på plats. Det högra örat så fläckigt ut vilket jag fick förklarat som ärrigt på trumhinnan efter många öroninflammationer.
I det vänstra fanns det kvar lite blodrester.

Om ett par veckor så är det återbesök på öron, så det blir spännande att höra vad de säger.


Kommentarer
Postat av: mammatea

Skönt att allt såg bra ut och att klumpigheten försvunnit.

2012-11-30 @ 19:34:40
URL: http://mammatea.se
Postat av: Lila

Ja, i kylan kommer de braiga underställen till användning:):) Funderar på att köpa ett par till:) Hade dem idag -super! Kramis L

2012-11-30 @ 23:18:03
URL: http://nyafamiljelivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback