Kan själv

Nu har jag börjat att få ont i mitt vänstra öra, det är ett tryck som kommer och går. Läkaren från vårdcentralen ringde idag och jag har ingen halsfluss utan det är bara en rejäl virusinfektion. Det onda i örat trodde hon berodde på att jag har mkt snor som trycker (ursäkta detaljerna) så nu ska jag köra med nässpray och bisolvon.

Då jag inte känner mig kry så har jag & Cornelia haft en hemma dag. Vi har sovit middag i två timmar, underbart skönt och välbehövligt.

Cornelia har gjort allt gör att testa mitt tålamod, hon tycker att det är tråkigt att bara vara med sin sjuka mamma. Men imorgon är det dagis för henne och kurs för mig.

Cornelias senaste är att säga: KAN SJÄLV! Det säger hon till precis allt, spelar ingen roll om det är påklädning, skalning av äpplen eller vad som helst så kan hon själv.
När nåt inte går som hon vill så blir hon så frustrerad.
Ni skulle bara veta hur många gånger per dag hon går till garderoben varje dag för att sätta på sig nya kläder själv :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hua, krya på dig nu!! det är inte det lättaste att kurera sig där hemma med vilddjuren hemma ;-) Också märkt att Mileon tröttnar fort på att vara hemma, även om vi knappt är det i veckorna annars.

Sicken primadonna som vill byta outfit hela tiden! Ha ha! Vad blir det av denna madame framöver månne??

2012-11-21 @ 19:05:41
URL: http://underbargava.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback