Möten hela långa dagen

Jag känner mig helt slut i huvudet efter att först haft utbildning på förmiddagen och sedan personalmöte från 15-17:30. Mellan utbildningen och personalmötet har jag hunnit luncha med två kollegor och shoppat lite grann. Alltid lika roligt ;)
 
Nu är Cornelias julkläder helt färdiga. Blomster undrade var jag hade köpt klänningen och den kommer från Polarn o Pyret. Sen har jag köpt till en röd tröja och ett par röda leggings från Lindex (ta 3 betala för 2) som matchar till.
 
Idag har vi fått en kallelse till barnmottaningen, redan nästa fredag är det dags. Då ska Cornelia få göra en vanlig koll (tror jag i alla fall) bara för att se att inte hennes klumpighet beror på nåt annat än öronen. Men de senaste dagarna har jag inte märkt av nåt av den dät klumpigheten, så jag hoppas verkligen att det bara berodde på att rören tjorvade.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback