Samtal

Inatt fick jag ett sånt där samtal som man inte vill ha.
J ringde och berättade att Cornelia hade kräks ner sängen :( Mina kollegor flyttade sig en bit från mig, undra varför?!

Kändes inte allt för kul att komma hem...
Men vi verkar haft tur den här gången.

Två gånger hade hon kräkts under natten och bägge gångerna efter att ha hostat.
Hon har ätit efter det här och fått behålla allt. Så jag tror inte att det var magsjuka, utan istället pga hostan plus att hon hade ätit mycket hos sin gammelfarmor & gammelfarfar tidigare under dagen.

Idag har vi mött upp mina föräldrar på stan. Mormor har köpt matchande juloutfits till Cornelia och "lill" kusinen. Det som saknas är röda baströjor att ha under klänningen, men se var tyvärr slut nu så vi får kolla efter det senare.


Kommentarer
Postat av: mammatea

Fin hon kommer vara! Hoppas hon slipper kräkas mer.

2012-11-18 @ 20:54:22
URL: http://mammatea.se
Postat av: Louise

Usch va töligt att hon spytt.. Det är aldrig kul, stackaren<3
Jätte fina kläder! Ha det fint!!

2012-11-18 @ 21:25:09
URL: http://www.ivfmare.blogg.se
Postat av: mammaTea

sv
Ja det är nog bäst att låta öronen läka riktigt innan. Stackarn. Hoppas det blir helt bra den här gången.

2012-11-19 @ 12:10:11
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Blomster

Jättefin klänning. Vart har ni köpt den? Funderar på en likadan :-)

2012-11-20 @ 23:40:43

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback