Dagens Cornelia

Idag då jag gick på toa så passade Cornelia på att göra ett litet bus som jag inte upptäckte på en gång....
 
Vi satt oss i soffan och hon sitter med sin spargris i  sitt knä vilket hon ofta gör då hon gillar den.
Så säger hon dricka vatten. Frågar då om hon är törstig och får då till svar ja. Hinner inte mer än tänka att jag ska hämta vatten så känner jag att det blir blött i soffan där vi sitter. Märker då att grisen läker vatten.
Cornelia har då medans jag varit på toa fyllt grisen med vatten i springan där man sätter in pengar. Grisen var ju törstig ;-)
 
Så jag fick öppna upp grisen för att tömma den på vatten och torka av den så gott det gick. Upptäcker då att hon även har matat grisen med choklad och ett sugrör. Den stackars grisen var väl hungrig och törstig!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Haha vilka roliga bus :D

2012-10-10 @ 20:50:39
URL: http://Mammatea.se
Postat av: Hanna

Haha, bra att Nea tar ordentligt hand om grisen ;) Astrid verkar tro att hennes är hungrig, för titt som tätt säger hon "-Peng tack"..Får väl hoppas att hon håller sig till att fråga mig och Crille ;)

Sv: 27-28 är det en Alfonsfilm, ska vi köra på den? :)

Haha, men då ska jag självklart fixa en åt Nea :)

2012-10-11 @ 12:43:47
URL: http://hannovsky.blogspot.som
Postat av: Marie

Hon är duktig på att ta hand om husdjur hon ;-)

2012-10-11 @ 20:05:59
URL: http://familjedrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback