Framåt

Här hemma fortsätter Cornelia att krya på sig, hon blir bara piggare och piggare. Det testas mer och mer, så allt går åt rätt håll med andra ord ;-)
 
Imorgon blir det att åka in till stan en sväng, ska kika på lite födelsedagspresenter till min snart 2åriga tjej. Sen måste jag även förbi min optiker då de har klantat sig och gett mig en förpackning fel linser. Vilket jag märker då jag sätter in linsen i ögat. Kände mig nästa lite vimmelkantig med en för starkt lins.
 
Jag gissar att ingen av er har missat Prinsessans Madeleines förlovning, det var väl gulligt tihi :-)
 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Skönt att C mår bättre.

2012-10-26 @ 22:08:44
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback