Kalas

Jag är nu inne på min tredje lediga dag och tyvärr måste jag säga så går tiden alldeles för fort. Imorgon är det dags för jobb igen för mig. Jag är fortfarande inte frisk, den här förkylningen verkar vara riktigt seg.
Cornelia snorar och hostar litegrann fortfarande, men imorgon ska hon få åka till förskolan.
 
Idag är vi hemma och firar världens bästa J som fyller år. Igår gjorde jag tårtbottnar och J (jag hjälpte till lite grann) gjorde en smörgåstårta som blev så god.
 
 
Just nu ligger Cornelia och sover middag, så att hon orkar med att "kalasa" hela dagen.
 
Kalaskläderna är på
 
Just nu snöar det här och jag säger ÄNTLIGEN! Jag förstår att den här snön inte kommer att stanna kvar men jag hoppas att det snart blir vitt ute då det känns så mörkt nu.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Den där tårtan såg inte dålig ut, och jag är inte speciellt förtjust i smörgåstårta. Grattis till J! Och hoppas förkylningen ger med sig snart.

2012-10-16 @ 12:09:13
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: mammaTEA

Va gott det ser ut!

2012-10-16 @ 14:07:48
URL: http://Mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback