Tid & bus

Igår var Cornelia på förskolan, så jag började dagen med att baka bullar och det mina vänner kan jag säga att det inte sker ofta... Jag är verkligen ingen bullmamma. Jag drar mig ofta för att baka, men när jag väl gör det så är det roligt.
Efter bullbaket så var det mjöl lite här och där så då passade jag på att städa av. Efter det hann jag åka in till stan för att köpa lite presenter & mjukisbyxor till Cornelia.
Sen var det bara att hämta hem mitt hjärta.
 
Det kändes så bra att jag hann göra så mycket igår på ett par timmar. Funderade lite på vad jag gjorde med all min lediga tid innan Cornelia föddes. Misstänker starkt att jag sov bort massa av tiden ;-)
 
Idag har jag & Cornelia varit hemma på förmiddagen, vi passade då på att vara ute då det inte regnade. Efter lunchvilan kom J hem så då åkte hela familjen till Leos lekland för en eftermiddag med lek och bus. Vi har inte varit på Leos på några månader och vilken skillnad det har blivit på Cornelia.
Det var full fart från start tills vi åkte hem. Hon klättrade upp till de mindre rutchkanorna själv, hoppade i hoppborgarna, sprang omkring, kastade bollar, ja listan kan göras ganska lång. Men jag låter bilderna tala för sig själv istället...
 
 
 
 
Inte det lättaste att kunna fota en tjej som inte stod still mer än 1 sekund...
 
Behöver jag berätta att det var en riktigt trött tjej ikväll. Nu håller vi tummarna att natten blir bra då hon har sovit ganska orolig i ett par dagar nu.
 

Kommentarer
Postat av: mammaTea

C ser ut att ha haft en underbar dag!

2012-10-02 @ 21:24:02
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Marie

Ser ut som C hade riktigt roligt på Leos.

2012-10-03 @ 09:49:57
URL: http://familjedrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback