Familjemys

Den här dagen som börjar lida mot sitt slut har vi hunnit med en massa.
Vi började dagen med besök av mina föräldrar. Sen var det dags för Cornelias sovning, då passade jag på att putsa fönstrerna i kök och vardagsrum efter inspiration av Hanna. Putsa fönster är bland det värsta jag vet, men om en höggravid kvinna orkar göra det så borde väl även jag göra det ;-) Så tack för hjälpen Hanna!  
Nya gardiner och nytorkade lampor hänger nu i fönstrerna.
 
Sen fortsatte dagen med att min systeryster och hennes barn plus våran mormor kom hit för lek, surr och middag. Med andra ord har vi haft en perfekt dag från början till slutet.
 
Sen Cornelia somnade har jag bara tagit det lugnt. Framför mig står en godisskål, men efter ett par godisar så tappade jag suget.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback