Regnet...

Regnet det öser ner, solen går upp och ner... nja inte riktigt men det med regnet stämmer i alla fall. Men fast det är tråkigt med regn så är det på ett annat sätt ganska mysigt. Här sitter jag nu framför datorn, radion spelar i bakrunden blandat med tvättmaskinen i och för sig. Men ändå rätt så trevligt. Tittar jag ut så ser det verkligen höstigt ut.
 
Vi började att plocka bort utemöbler och lite sånt igår, så nu börjar altanen att bli ganska tom.
 
Ikväll är det dags för en nattsarbete för mig. Annars så händer det inte så mycket här. Cornelia är på förskolan några timmar idag så att jag har fått sova ut inför nattens arbete.
 
Ni som är lediga får ha fredagsmys för mig också!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men idag visar sig ju vädret från sin vackraste sida! Bara Astrid har vaknat efter sin vila så ska vi ut i solen :)

Sv: Den mellersta huset har jag satt värmeljus i, de andra vet jag inte riktigt vad jag ska gömma däri..Kommer säkerligen på något med tiden :)

2012-09-15 @ 12:59:04
URL: http://hannovsky.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback