Skor

Idag måste jag ge tummen upp till skopunkten! Köpte skor där till Cornelia i slutet av juli, bla ett par gympaskor som nu tyvärr har gått sönder. Sulan har släppt från hälen och tårna på bägge skorna, det här tycker jag inte är normalt slitage då de bara är använda i en dryg månad. Hur som helst så hade jag inte kvar kvittot men åkte dit idag och det var inga problem, det var klart att de skulle reklameras.
Tyvärr fanns inte en likadan sko så det fick istället bli en tuffare gympasko. Nöjd kund=fler köp därifrån för mig!
 
    

Hur ska ni andra göra med skor till era barn. Jag funderar på om man behöver ha nåt mellanting före kuomaskorna som vi ska ha i vinter eller klarar vi oss med stövlar (med tjocksockar) och gympaskor. Eller bevhöver man köpa en höstkänga och i så fall har ni några tips?

Kommentarer
Postat av: avlangtan

Tummen upp för bra service!
Alice har vuxit ur sina adidas under sommaren så jag köpte ett par nya likadana fast i annan färg för ett par veckor sedan. De & stövlar får hon ha fram till vinterskorna. Förra året hade hon ett par Ecco goretex men jag kan nog tycka att gympisar och stövlar räcker, här hos oss i alla fall.

Hoppas ni har en fin helg :)

2012-09-15 @ 20:17:59
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Luiza

Tack fining för gratulationen och kommentaren.
Kakfatet är "hemma snickrat" så det finns inte att köpa, tyvärr.

Ha en god natt
Kramis

Postat av: mammaTEA

Sånt gillas!

2012-09-16 @ 02:31:24
URL: http://Mammatea.se
Postat av: mammaTEA

Bra service gillas.

Sv
Köpta på lindex på avdelningen med kläder från 86 och uppåt. 

Svar: Tack, då ska jag kika på Lindex imorgon då jag ändå har vägarna förbi.
Sara Johansson

2012-09-16 @ 07:53:10
URL: http://Mammatea.se
Postat av: Carin

Vi har köpt fodrade höga sneakers från Stadium. Dessa: http://www.stadium.se/mode/juniorskor/sneakers/126210/warp-k-datni-wint-snk
Alice ska ha dom på dagis.
Ska även köpa ett par allvädersstövlar och vinterkängor.

Svar: Vilka fina sneakers! Måste nog ge mig ut på en shoppingtur med den lilla fröken nån dag och se vad vi kan hitta :-)
Sara Johansson

2012-09-16 @ 12:56:43
URL: http://thew.blogg.se
Postat av: Hanna

Hos oss får det bli sneakers, gummistövlar och fodrade gummistövlar fram tills Kuomaskorna åker på :)

Sv: Vi har inte köpt årets än, utan siktar på en Finlandsresa innan vintern kommer :) Haha, vi är lyckligt lottade med Ikea-män du och jag ;)

Det här fanns i två olika utföranden, ett enklare som man bara kan fokusera manuellt med, och ett med motor som man kan välja att använda autofokus på om man vill. Det enklare gick på kring en tusenlapp, det med motor på ungefär det dubbla tror jag :) Crille köpte på Elgiganten, och jag fick det med motor :)

Haha, tur att blöjorna är så smidiga idag, man behöver ju aldrig sluta ;)

2012-09-16 @ 17:47:36
URL: http://hannovsky.blogspot.som
Postat av: MTVD

Här har de i princip bara stövlar nu, det är ju så blött ute jämt. Men längre fram blir det vinterfodrade stövlar när det är slaskväder ute, annars Kuoma.

2012-09-25 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback