Snabba helger

Även den här helgen har gått i ett rasande tempo. Jag jobbade fredagnatt, sen hade jag sökt semester i sista stund lördagnatt och fick den beviljad. Så igår var jag på fest tillsammans med 12 andra tjejer från jobbet. Vi började med en liten förfest hemma hos en kollega före vi fortsatte till en sportbar (O´Learys) där vi åt och bowlade. Efter det fortsatte vi vidare på 3 uteställen. En helkväll blev det med andra ord, men med facit i hand så är det bara att inse att jag har tappat suget på att gå ut. Det är alltid roligare innan. När vi kom till sista stället så var det så hög musik så man hörde inte vad man själv tänkte (undra om jag håller på att bli gammal...)
Redan vid 00:30 ringde jag efter min skjuts och åkte hem och sov.
 
Imorse vaknade jag redan strax efter 9 och kände mig pigg så jag åkte iväg och hämtade Cornelia som hade sovit hos sin mormor & morfar.
Efter lunchen tyckte vi att Cornelia skulle sova middag men det tyckte inte hon. Så istället för att sova åkte vi iväg till ett äventyrsbad i våran grannstad. Där var det full rulle på den lilla. Hon har verkligen tuffat till sig under sommaren. Nu gick hon själv ner i bassängerna. Åkte rutchkanor och låg på flytmadrasser. Var tog egentligen våran lilla tjej vägen?!
 
Våran härliga söndag avslutades på Max där vi åt en liten tidigare middag.

Just nu sover Cornelia, egentligen är det för sent. Men men vi får ta kvällen som den kommer istället.

Kommentarer
Postat av: Linda

Helgerna går verkligen i ultrarapid, inte bra!!

Hon har blivit stor C, den där härliga trotsen knackar sinsemellan på hos oss med. Härliga smakprover på vad som komma skall. Små barn, små bekymmer.. Stora barn, stora.....

Lät skoj med en utekväll!

2012-09-09 @ 16:16:56
URL: http://underbargava.blogspot.com
Postat av: mammaTEA

Låter som en bra helg.

2012-09-09 @ 18:09:43
URL: http://Mammatea.se
Postat av: Hanna

Partypinglan! Har du gjort bort ditt för i år nu? ;)

Sv: Det är så kul att fota lite allt eftersom de växer, och snart får ju lilla gänget två till medlemmar..Älskar att kolla tillbaka och se hur små de varit, som kortet när Astrid och Cornelia träffades första gången :D

När det gäller pyjamasarna så kan jag avslöja att Åttan har en i garderoben i stlk 50/56 som väntar på hen..Är jag världens töntigaste mamma eller? ;) haha

Tack så mycket :) Blev dock inte alls lika nöjd själv efter första tvätten..Ser lite smått förjävligt ut faktiskt! Men tur att jag fortfarande får upp det i en svans..

2012-09-10 @ 10:23:28
URL: http://hannovsky.blogspot.som
Postat av: Hanna

Sv: Haha, det blev brödbak, men jag tyckte att jag var så "renlig" och inte alls spillde så mycket..Linnet avslöjade något annat ;)

2012-09-11 @ 10:08:03
URL: http://hannovsky.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback