Skärpning Sara

Nu måste jag skärpa mig... Längesedan jag uppdaterade här.

Största anledningen till att det blir så lite uppdateringar här är för att jag inte vet vad jag ska blogga om.
Så nu ber jag om eran hjälp om det finns nån kvar som läser här fortfarande?

Här hemma är allt som vanligt. Vi är just nu (peppar peppar) friska och njuter av våren som äntligen har börjat att komma. Soliga dagar spenderas ute. Vi hoppar i vattenpölar, åker skoter och pulka och bara är.
Lediga kvällar spenderar jag sittandes vid symaskinen och njuter av att få vara kreativ.

Ihelgen har jag & Cornelia tjejhelg då J är och fiskar. Vi började våran helg redan i torsdags med att åka in till stan med bussen. Då vi bor i skogen så åker vi i stort sett aldrig buss så det var ett stort äventyr för Cornelia. Vi gick även till en kinarestaurang och åt buffé.

Idag ska vi göra stan igen, den här gången tillsammans med faster (Cornelias). Jag hoppas att det blir lite klädshopping till mig själv :)

Om ni inte redan har gillat Cosa på Facebook så gör det. Har just nu en tävling där du kan vinna mössa, buff eller napphållare.

Avslutar med att visa lite bilder på det jag har sytt de senaste dagarna. 


Kommentarer
Postat av: Mammatea

Duktig du är!

2013-04-06 @ 11:07:11
URL: http://mammatea.se
Postat av: SmålandsJenny

Jag är kvar och vill läsa om erat liv, era dagar.

2013-04-06 @ 14:48:50
Postat av: Greta

Men så flitig du är. Så fina. Riktigt duktig. vad har du för symaskin?

2013-05-09 @ 09:34:44
URL: http://torparfru.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback