Fredagsmys

Så var det slut på veckan och det är dags för fredagsmys. Känns riktigt skönt med en ledig helg, eller jag börjar att jobba på söndag kväll. Men det känns ändå som att jag är ledig hela helgen.
 
Vi har inga planer alls för helgen vilken känns riktigt bra. Jag hoppas hinna få lite sytid, har klippt ut två par leggings till Cornelia som ska sys. Några fler mössor ska jag nog också göra.
Fick ett sånt himla fint mail igår av Jenny som har beställt två mössor av mig, som verkligen gjorde min dag. Så roligt att få höra att mina "kunder" är nöjda :-)
 
Sitter och sneglar på klockan och funderar på om jag ska ta en riktigt tidig kväll eller om jag ska ta fram symaskinen. Men det lutar nog åt maskinen.
 
Önksar er en riktigt bra helg :-)

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Hoppas ni får en bra helg.

2013-02-15 @ 21:23:35
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback