Full dag

Den här dagen har gått i ett rasande tempo. Började dagen eller kanske att jag skulle skriva natten klockan 04 då Cornelia tyckte att det var morgon då. 20 minuter fick jag henne att ligga kvar i sängen sen var det bara att kliva upp. Tack till den som kom på dvd spelaren, den räddade min morgon. Medans Cornelia tittade på Lejonkungen så bäddade jag ner mig i soffan, men så fort mina ögon stängdes så kom hon och gav mig en puss och sa vakna ♥
 
Dagen fortsatte sedan med ett stadsbesök, Cornelia fick sitt hår klippt och färgat ;-) Hennes hår växer som ogräs, men det är ju inte så konstigt då det är jag & J som är hennes föräldrar.
 
 
Efter stan så var både jag & dottern trötta men då var det dags att hoppa in i bilen igen men då fick vi tjejer sova då J körde. Den här gången styrdes bilen mot norr och ikea.
På ikea blev det lite småsaker, bla en potta som vi ska ha med oss om vi åker bort på tex semester. Sen köptes lite tyg (ovanligt va?!), ljus, ljushållare, kuddar mm.
 
Imorgon kväll ska jag på bio med min svägerska, vi ska se Små citroner gula. Alltid lika roligt att gå på bio och bara vara!

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Fina C!

2013-02-25 @ 22:17:37
URL: http://mammatea.se
Postat av: Hanna Karlsson

Oj, fyra det var tidigt.... Mysigt med bio.

2013-02-27 @ 16:48:45
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Linda m. mileon

Hihi! Det var aningens tidigt att stiga upp.
Var filmen bra?? :-)

2013-03-01 @ 15:35:12
Postat av: Linda m. mileon

Hihi! Det var aningens tidigt att stiga upp.
Var filmen bra?? :-)

2013-03-01 @ 15:47:53
Postat av: Hanna

Hur var Små citroner? Är sugen på att kolla den nån kväll :) Hon blev så fin i håret Nea!

Sv: Hehe, jag vet inte riktigt om jag kvalar in som pusselgeni, tror att Astrid är vassare än jag ;) Hittade ett 15-bitars Mumin på Maxi för 40kr, tips tips!

Vi har iallafall inlett mars med friska barn, alltid nåt!

Läkaren trodde att vi skulle få komma till dietist rätt snabbt, jag hoppas att hon har rätt :)



2013-03-01 @ 22:01:46
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback