Trött

Vilken dundermedicin jag har fått, wow säger jag bara! Redan imorse märkte jag stor skillnad. Det enda som är negativt med medicinen är att jag är så trött, idag somnade jag på soffan medans Cornelia lekte brevid mig. Jag blev då väckt av en dotter som hade ritat med en spritpenna på en ny fotoram (på glaset) och på min symaskin, rackarunge säger jag bara...
 
Sen när det var dags för Cornelia att sova middag så somnade jag brevid henne. Efter det kände jag mig i alla fall lite piggare. Men jag gissar att det snart blir dags för mig att krypa ner i sängen för natten.
 
Imorgon ska bustrollet på förskolan några timmar så då tänkte jag packa ner lite saker som ska med på våran weekend. Om jag sen orkar så kanske passar på att sitta och sy lite grann.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Busunge! Det där med rita på saker är inget jag ser fram emot. Hoppas vi slipper det. ;)

2013-01-10 @ 03:38:50
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback