Friska igen

Förra veckan fick jag vabba en natt då Cornelia fick feber och blev snorig. Men nu är hon tillbaka på förskolan igen och jag ska jobba inatt. Känns skönt att rutinerna är tillbaka som det ska vara.
Under frökens sjukdagar har vi inte gjort mycket, utan vi har hållt oss inne och sett på film, myst och bara varit.
Mer än så orkade hon inte.
 
Igår var vi på Leos lekland och gjorde av med en massa överskottsenergi. När vi skulle åka hem så ville Cornelia absolut inte det. Utan hon sprang åt motsatt håll ;-)
 
Jag har gjort en sida på facebook för mina sysaker som heter Cosa. Har fått lite beställningar på kläder vilket är så roligt!
 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Skönt att det äg bättre!

2013-03-12 @ 20:21:04
URL: http://mammatea.se
Postat av: Hanna

Skönt att hon är tillbaka på banan! :)

Du är så duktig vid symaskinen Sara, nu måste vi få fram nyheten om dina fina alster ordentligt så beställningarna rasar in :)

Sv: De senaste fem månaderna har rusat förbi..Hjälp, vart tog bebisen vägen? Och extra vemodigt känns det då vi mest siktat framåt för att vi räknade med att hennes ledsna humör skulle vända av sig själv bara hon blev större, och så kunde vi påverka det själva. Men nu är det som det är, och nu är det bra! :D

Ska skriva upp på att göra-listan att mäta barnens huvuden i em när jag hämtat Astrid :)

2013-03-13 @ 10:11:20
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback