Underbar dag

Känner mig helt slut i kroppen, så funderar på att ta en tidig kväll men jag ska bara...  ;-)
Idag har vi haft en skoterutflyt tillsammans med Cornelias dagis. Vi var ungefär 17 skotrar, 23 föräldrar, 30 barn och 6 fröknar. Är så himla glad och tacksam att vi har fått ett sånt bra dagis. Gillar verkligen att de ordnar saker och att de andra föräldrarna också är med på det.
Vi började dagen med att köra skoter plus pulka till dagiset där vi mötte upp resten av gänget. Sen körde vi gemensamt ut till en ö en bit ifrån förskolan där vi lekte, åkte stjärtlappar, åt en massa gott och bara umgicks tillsammans.
Efter lunchen blir Cornelia så trött så då bestämde vi oss för att börja åka hem. Jag & Nea satt oss i pulkan medan J körde skotern, tog ungefär 30 sekunder sedan sov Cornelia ;-)
 
 
Ikväll var det egentligen meningen att jag skulle jobba men jag är mycket glad att jag sökte semester och fick det, hade nog inte orkat jobba inatt. Så istället har jag en skön hemmakväll med mys som Cornelia säger och laddar för jobb imorgon och söndag istället.
 
Imorgon ska vi på med badkläderna och göra äventyrsbadet osäkert ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Så mysigt det låter!

2013-03-23 @ 07:57:31
URL: http://mammatea.se
Postat av: Hanna

Så himla kul och mysigt! Sånt skulle jag vilja att de hittade på med Astrids föris också :)

Sv: Bra, fellow humleägare! ;)

2013-03-23 @ 13:28:20
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Hanna

Sv: Det gick bra med kidsen på egen hand, idag har jag varit pigg och frisk :) Man får inte vabba med ena om andra föräldern är hemma med andra..Men om det däremot är jag som är sjuk, så får Crille vara hemma och ta hand om bägge barnen då jag ju inte kan ta hand om något :)

Glad påsk fina ni!

2013-03-27 @ 21:01:19
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback