Carola

Jag har nyss kommit hem från en grym kväll. Jag & mamma har varit och lyssnat på Carola. 
Det var på ett fik, så det var en intim spelning med kanske 150 personer där. 

Vi satt ungefär 1,5 meter från "scenen" med andra ord toppen platser. 

Det ingick mat i biljettpriset och då Carola pratar så säger hon plötsligt tittandes på mig och tjejen bredvid: att det känns som att hon uppträder på ett bröllop då knivarna låter på tallriken så vi slutar genast äta varav hon då säger att vi ska fortsätta äta. Häftig känsla att hon såg mig där. 

Hon gick runt kring borden då hon sjöng. Till oss kom hon medan hon sjöng fångad av en stormvind och sa då att hon hade sina körtjejer där och räckte oss micken ;) vi fortsatte sjunga men utan mick... 

Den här kvällen kommer jag leva på länge! 



Kommentarer
Postat av: Mammatea

Så roligt!

2013-12-01 @ 06:09:34
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback