Så var det dags igen...

Idag har vi varit en sväng utomlands, låter nog mer exklusivt än vad det är.... Vi har varit över till Finland och köpt kuoma skor till Saras fina tvillingar bla.
Sen har vi varit på ikea och handlat lite julklappar och andra saker som vi verkligen behövde ;-) Dagens bästa köp var i alla fall en skrivbordslampa som jag ska ha på mitt sybord. Det är inte den snyggaste men vilket bra ljus och det är det viktigaste.
 
Då vi sitter och äter lunch i godan ro på ikea så känner jag att Cornelia känns varm. Nu då hon har somnat så hostar hon. Välkommen hit feber och förkylning, nu har du varit här så nu tycker jag att du kan åka vidare....
 
Imorgon ska mamma få sin julklapp från oss, en biljett till Carola. Så imorgon kommer vi att sitta och njuta av hennes vackra stämma.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Sjuk igen. Inte kul! Krya på sig.

2013-11-30 @ 06:10:41
URL: http://mammatea.se
Postat av: Sar

Tusen tusen tack igen!! ❤❤❤

2013-12-01 @ 20:42:45
URL: http://miraklensmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback