Tvättar och jobbar

Efter flera dagar med ström som har kommit och gott har vi nu äntligen ström igen så efter att ha vaknat idag har vi passat på att tvättat... Förstår inte hur det kan bli så mycket tvätt på några dagar...
 
I söndags var det dags att ställa tillbaka klockan och det stod på flera ställen att vi skulle få sovmorgon. Tror ni att det blev nån sovmorgon hemma hos oss... Nä inte riktigt, 03:30 tyckte Cornelia att det var morgon. Tack för att dvd filmer finns... Så vi har inte fått till nån bra tidsrytm än, idag vaknade hon vid 5 tiden. Så det går ju åt rätt håll i alla fall. Hon somnade redan vid 18 ikväll så jag gissar att det blir en tidig morgon...
 
Annars så har jag precis börjat min jobbar vecka. Jobbar ikväll natt 2/2 och sen börjar jag om igen på torsdag och jobbar hela helgen. Blir nog en ganska jobbig vecka men vad gör man inte för att kunna vara ledig då Cornelia fyller år.
Nästa fredag fyller hon år, tänk att min lilla tjej bli 3år... Det surras om hennes kalas dagarna i ända, vilka som får och inte får komma. Den som inte får komma enligt henne är J...
 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Hoppas att våra barn ställer in sig till den nya tiden snabbt! Signe vaknade vid 3:45 i natt men efter lite om och men somnade hon om och sov till sex. Underbart!

2013-10-29 @ 08:26:42
URL: http://mammatea.se
Postat av: Hanna

Kollade genom november och såg ju att WHAAT, snart fyller Nea år! Tiden har flugit iväg sedan hennes tvåårskalas..Hoppas att jobbhelgen går bra :)

Sv: Haha, vi får ha nedräkning till mitten av november, sen SMÄLLER det! ;)

Osäker på om det var din gubbe på besiktingen, kom inte ihåg din beskrivning, hehe ;)

Gillar Cornelia också att posta brev? Astrid älskar det, dagens höjdpunkt de få gånger det händer!

2013-10-29 @ 22:20:28
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback