Sista semesterveckan

Vi hann inte vara hemma många dagar innan vi packade husvagnen och åkte iväg igen. 
Denna gång åkte vi bara 1,5 timma söderut till Byske havsbad. Det ligger 3 mil norr om Skellefteå. 
Där stannade vi 10nätter och hade det helt underbart. 
Vi trivs så bra i våran husvagn, det är verkligen livet! 
Cornelia träffar nya kompisar på alla ställen vi åker till. Vi hinner inte mer än komma hem så vill hon åka iväg igen... 



Vi badade, badade och badade. Efter bad på stranden passade vi på att gå till det stora servicehuset där det finns ett familjerum med ett barnbadkar, liten toalett och små tvättställ. 





Vi ska nu försöka få en säsongsplats hit till nästa sommar. Om vi får säsongsplats så har vi den från mitten av maj till mitten av september. 

Annars så har J börjat att jobba i måndags och jag har min sista semestervecka. 
Nästa vecka börjar C på stora avdelningen på förskolan och jag behöver nog inte berätta hur mycket hon längtar ;) 

Igår regnade det här så då fick jag för mig att ta fram skalbyxor och galonisar för att kolla att de passade, vilket var tur att jag gjorde då båda var för små. Cornelia har växt i sommar kan man säga. Så igår var det bara att åka och shoppa lite grann. 

Vi hade tur att det var ta 3 betala för 2 på hela kappahls barnsortiment. 






Kommentarer
Postat av: Mammatea

Kul med husvagn och att även C gillar det.

2014-08-15 @ 19:39:06
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback