Vaken natt

Har en dotter som vaknade för en timme sedan (00:30) av att hon var kissnödig. Efter ett snabbt besök på toa somnade hon om, men vaknade efter en liten stund då hon började hosta. 

Nu ligger jag i hennes rum och hoppas att hon somnar om fort... Hon hostar och snorar och det här kom från ingenstans, så jag gissar att en ny förkylning är på intågande :( 

Vi har hittills haft en riktigt mysig helg. Började i fredags med middag på en Kinarestaurang, där vi fick "bästs" platserna bredvid akvariumet. 



Idag har vi varit på äventyrsbad. Cornelia fick välja vad vi skulle hitta på idag och då var det självklara valet Piteå  ;) Där hade de nu skaffat en skummaskin som de körde igång några gånger. 

När vi kom hem så klippte jag ut och sydde en ny tröja till Cornelia. Så nu hoppas jag att den passar. 
När jag ändå var i farten med symaskinen så blev det ett par nya leggings också. 




Beroende på hur Cornelia mår imorgon eller ja senare idag så hoppas jag på att åka in en sväng till stan. Ska kika på PoP om jag har sån tur att hitta nån skaljacka på rea. 

Jag måste be er om ursäkt, jag har inte blivit otrevlig som inte kommenterar inne hos er. Men då jag bara surfar från mobilen/iPad så verkar det inte fungera att kommentera hos er som har blogspot.com vilket känns riktigt tråkigt :( 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Hoppas det inte är någon förkylning på gång och att ni fick sova inatt!

Fina kläder!

2014-01-12 @ 06:00:43
URL: http://mammatea.se
Postat av: Hanna

Vilken kul idé med applikation på tröjan! :) Du syr så himla mycket fint :)

Sv: Du kan komma förbi tisdagkväll, vi åker tidigt onsdagmorgon. Så slipper du kliva upp så tidigt tänker jag, då kan du ju fortsätta sova i väskan när vi åker till flygplatsen ;)

Kavat-skorna är riktigt sköna än så länge, men jag har bara använt de inomhus då de är ofodrade och vädret inte samarbetat ;) Hundraåringen tycker jag är lite knepig, men är snart klar iallafall..

Ja, fredagsmiddag måste det bli när vi kommit hem! Saknar er med!

2014-01-18 @ 19:56:56
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: anna

Hej Sara!

Så stor hon har blivit, Cornelia. Jag har varit inne och tittat lite då och då. Så kul att följa er. Nu kanske jag tar upp min blogg igen. Jag känner lite inspiration och gör ett försök så får vi se om det håller!! :)

2014-01-19 @ 20:12:44
URL: http://annasunderbara.blogg.se
Postat av: Vilda-Hilda

Hej Sara!
Jag fick ett litet ryck o bestämde mig för att titta in hos dig vilket jag inte gjort på bra länge! Så söt hon e, er fina Cornelia.

Jag har inte lyckats skriva speciellt många inlägg sedan mars 2012. :(

Många kramar!
Vilda-Hilda

2014-01-21 @ 21:10:46
URL: http://lillavildahilda.blogg.se/
Postat av: Marre

Vad stor och fin hon blivit, ja fin har hon alltid varit=))
Du är så duktig på att sy, önskar jag hade samma talang=)
Bamse kram!!

2014-01-22 @ 20:39:09
URL: http://tilldendagen.blogspot.se
Postat av: Vilda-Hilda

Har du instagram? Får man isf följa dig där?

2014-01-24 @ 17:08:50
URL: http://lillavildahilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback