Resultatet

Jag har ju glömt att uppdatera hur det gick med min diet. Jag gjorde den i 6 dagar istället för 7. Sista dagen var det brunt råris och jag fick tyvärr inte i mig det. 
På 6 dagar gick jag ner 5kg, så resultatet är jag riktigt nöjd med. 
Har tänkt att köra soppan ett varv till snart. 

Då vi gjorde soppan hackade vi alla grönsaker och blandade de tillsammans med övriga ingredienser (inte nudlarna) i en stor kastrull. Vi tillsatte ungefär 1,5 liter vatten för att få den mer "soppig". Sist satt vi i den skurna kycklingfilén och lät allt koka upp tills grönsakerna och kycklingen var klara. Då soppan var klar tog vi bort den från kastrullen och la ner de okokta nudlarna och på med locket igen. 
Nudlarna blir annars lättöverkokta om de får vara i soppan för länge. 

Det absolut bästa med den här dieten är att man får äta sig mätt, soppan är riktigt god och sötsuget försvinner! 

 

Kommentarer
Postat av: Camilla Wihlborg

Härlig med resultat!
Värmde ni upp en portion varje gång det var matdags då så den räckte hela tiden?
Ska prova när jag slutat amma ;)
Kram!

Svar: Jo vi värmde bara upp i micron så det var dags att äta. Då både jG & J åt så räckte soppan inte hela veckan utan vi fick göra en ny.
Sara Johansson

2014-03-09 @ 13:20:35
Postat av: Marre

Oj vad bra gjort!!
Läste receptet och det verkar inte allt för krångligt, gäller bara att ha rätt inställning.
Just nu kan jag glömma dieter men sen skulle jag mycke väl kuna tänka mig att testa den här dieten.

Kram!

2014-03-09 @ 22:50:09
URL: http://tilldendagen.blogspot.se/
Postat av: kazhan

hej jag undrar hur det var dagarna efter dieten? höll resultatet eller blev man lätt "svullen" mvh

Svar: Jag tycker att resultatet varade bra 😄
Sara Johansson

2014-11-04 @ 12:40:33

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback