Låt mig presentera

Det blir bara längre och längre mellan mina inlägg här tyvärr... Vet egentligen inte vad jag ska skriva :( 
Kom gärna med förslag vad ni vill läsa om ;) 

Här hemma har vi haft sjukstuga i 3 veckor men nu peppar peppar vi äntligen friska! Jag trillade dit först med feber och förkylning, sen Cornelia med bara feber och sist J med förkylning och feber. 
Men nu är vi relativt friska, lite hosta har jag men annars känns det bra. Så ikväll är det äntligen dags för jobb igen efter 3 veckor hemma... 

På torsdag fyller pappan i huset år så i fredags passade jag och Cornelia på att baka. 


I lördags fick Cornelia en förtidig födelsedagspresent som hon har velat ha länge. Jag & J har inte riktigt varit överens om vi skulle köpa en eller inte... Men nu är hon här i alla fall, låt mig presentera familjens nytillskott Kitty :) 



Kitty är en busig tjej som älskar att mysa. Hon har snabbt kommit in i familjen. Cornelia kallar Kitty för sin lillasyster <3 
I lördags kunde Cornelia inte somna då hon var så uppe i varv. Somnade efter 21 vilket hon inte brukar. Vaknade redan kl 5 på morgonen... Igår somnade hon redan 17 på soffan och sov sen till 6:15 imorse, många timmar att sova i kapp. Det är jobbigt att bli storasyster ;) 
Igår frågade J:s mormor vad Cornelia ville ha i present då hon fyller år, svaret blev då: Inget, jag har redan fått Kitty <3 

Cornelia är ganska ensam då det inte finns så många barn här i området så katten är nog riktigt bra för henne. Barn och djur hör ihop.. 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Skönt att ni börjar må bättre nu.

2014-11-04 @ 07:04:44
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback