Ruvardag 11

Nu har jag kommit till dagen då jag försöker analysera toapappret.

Det är ångestfyllt att gå på toa, först vill man inte gå för tänk om tanten har kommit, sen när man väl har kunnat kissa så vill man inte torka sig, men när det väl är gjort så börjar analysen av pappret.... och om man har klarat sig så långt så är man överlycklig tills det är dags att gå på toa igen...

Det känns som att all molvärk har försvunnit för mig, börjar bli riktigt nervös inför testningen... Jag känner inga symtom alls nu, så jag börjar undra om det är kört för oss den här gången också... :-(

Kommentarer
Postat av: rockygirl

allt e positivt tills något annat är bevisat! Självklart kommer det gå bra!!

2009-06-08 @ 22:39:01
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback