2 dagar kvar

Nu har jag precis vaknat upp efter en dag i sängen, kanske jag skulle säga att jag har jobbat inatt. Sömnen har inte varit den bästa men det har att göra med mina svettningar. Men nu är det bara två dagar kvar tills jag får börja med sprutorna :-)

Som ni säkert förstår så längtar jag som bara den... vill att dagarna ska gå fort!

Idag har gubben varit och köpt ett vinbärsträd som han har planterat i blomrabatten. Så nu står den där alldeles ensam och väntar på att det ska komma andra växter och göra den sällskap. Han köpte även två perenner men jag vet inte vad det blev för några. Spännande värre... han hade ju hjälp av min svärmor så jag tror att det blev jätte bra för hon har koll på hur jag vill ha det :-)

Nu ska jag göra mig i ordning inför jobbet.


Kommentarer
Postat av: kramiis

heja oss!! kram vännen!

2009-05-12 @ 13:37:16

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback