Badtunnan

Idag har det inte hänt mycket i mitt liv. Har mest nedräkning till imorgon då jag äntligen ska få börja med mina efterlängtade sprutor.
Har ingen ork och känner mig mest less, men det kommer snart att gå över :-)

Jobbade sista natten innan helgen inatt, tänkte att jag bara skulle sova en stund... vaknade första klockan 12 men kände mig så trött så jag fortsatte att sova och vaknade då 15... ska bli kul att se om det går att somna ikväll....


Har nyss varit ute och fotat några kort på våran nyaste del av altanen som vi byggde i höstas. Vi byggde ut våran altan då gubben fick en badtunna i 30 års present som vi vill ha infälld i altanen. Men tunnan är rätt så stor så det blev att bygga ut lite grann.
Är riktigt nöjd med resultatet.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Fasen va trevligt med en badtunna utanför altandörren:o) Undrar om en sån skulle få plats på vår balkong...



Imorgon börjar det för dig:o)



Kram!

2009-05-12 @ 17:18:41
URL: http://barnlangtan.bloggagratis.se/#1666218

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback