Första sprutan är tagen :-)

Nu har gubben precis gett mig min första injektion. Så nu kan jag äntligen kalla mig för sprutar. Från imorse så har jag även fått halvera min spraydos till en puff tre gånger per dag, istället för två puffar tre ggt per dag.
Här är alla saker som jag behöver inför varje sprut tillfälle :-)


Idag har vi jobbat på här ute på gården med stenar, hade för lite hemma så vi for till gubbens mormor och morfar och hämtade ett släpvagnslass med naturstenar... och alla gick åt. Det såg mycket ut när dem låg utspridda på gräsmattan men när man börjar lägga ut dem så går det åt.

Nu ska jag ta och gå och njuta av att första sprutan är tagen framför tv:n, det är onsdag idag och det betyder Greys anatomy :-)

Kommentarer
Postat av: Lila

Härligt att det gick bra med sprutan. Just nu känner jag bara att jag vill ha ut mina småttingar. Men det är 6 dagar kvar till äggplock....suck



Mailade dig igår....



Kramis Lila

2009-05-14 @ 09:13:57
URL: http://drommeometttillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback