Frisör och akupunkturbesök

Morgonen började jag med att åka till min frisör och klippa mig. Blev en rätt så kort frisyr. Är jätte nöjd med resultatet. Nu ska jag bara sätta dit lite slingor så blir det pricken över i:et tror jag.
Om det inte blir återföring av vårat/våra embryon imorgon så kanske min svärmor ska göra slingerna :-)

Dagen fortsatte jag med att åkte på akupunktur. Den här gången var min sista gång, nu är det upp till min kropp att ta emot embryot. Akupunktören har nu förberett för den/dem att komma in i min kropp :-)

Nu till nåt annat, imorgon på förmiddagen får vi veta hur många ägg som har blivit befruktade och om det blir återföring imorgon eller på söndag. Är spänd över att få veta resultatet men samtidgt är jag jätte nyfiken :-)
Ni får jätte gärna fortsätta hålla tummarna, gärna si så där 9 månader till :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback