Kristihimmelsfärdsdagen

Idag är det kristimhimmelsfärddagen, skulle egentligen vara ledig idag och imorgon  men då jag behöver vara ledig måndag och tisdag så har jag bytt med en kollega så jag jobbar idag och imorgon istället. Allt går :-)

Idag har vi hållt på ute på gården, eller jag vet inte om det är rätt att skriva VI då jag inte har gjort så mycket, har ännu mer ont i magen  idag än igår och har svårt att böja mig ner. Så jag har mest varit ute och pekat och gubben har luft och flyttat en massa stenar :-)

Igår var vi förbi affären och hittade då tre fina perenner, blev två gräs och en blomma.

Kommentarer
Postat av: Alice

Tack för din kommentar på min blogg. Jag ska ju också göra en fjärde IVF, men vi har inte fått starttid än. Ska till läkaren på utvärdering av våra tre tidigare behandlingar nästa fredag, efter det vet jag när vi kan sätta igång igen. Skulle inte tro att det blir förrän efter deras semesterstängning.

Lycka till nu med erat fjärde försök, det måste ju bara vara er tur nu!

2009-05-21 @ 21:27:16
URL: http://alice-ivf.blogspot.com
Postat av: Sofei

Ja, det känns faktiskt spännande.

Har ni satt in 2 ägg förut?? Trodde först man inte gjorde det i Sverige längre, men det är visst annars när man finansierar behandlingen själv och när den är landstings finansierad.

Hoppas det går bra för er på tisdag och lycka till med Ovitrellen på söndag!

2009-05-22 @ 06:42:14
URL: http://eninreresagenomivf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback