Ovitrell sprutan

Ikväll är det dags för sista sprutan, ovitrell. Det är en äggmognadsspruta. Den ska jag ta klockan 20:30 och sen är det dags för mig att åka och jobba sista natten innan äggplocket :-) Sedan är det tänkt att jag ska jobba helgen men allt beror på hur det blir med hur många dagar våra embryon ska odlas.
Ovitrellsprutan har en grövre nål än de andra sprutorna och därför känns de mer, men vad gör man inte för att det här ska lyckas?!
Klockan 15:00 tar jag sista suprecur sprayet också :-)

Idag regnar det här, så det blir bara en slappar dag hemma, känns rätt så skönt :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med sprutan!

Vilken tid ska ni på ÄP på tisdag??

2009-05-24 @ 12:53:33
Postat av: Jenny

Lycka till nu! Va skönt att alla sprutor snart är över. Nu får vi hoppas att det ger resultat också!



Stor Kram!

2009-05-24 @ 17:41:45
URL: http://barnlangtan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback