Spraydag 11

Känns så skönt att jag har gjort 2 av 3 nätter nu. Känner verkligen att jag behöver vara ledig några dagar. På jobbet undrade de om jag var trött för de tyckte att jag var så förvirrad... hmm kanske jag ska lägga förvirrad på min lista över biverkningar av sprayet...
Mina svettattacker blir bara mer och mer, har även börjat att känna av den berömda huvudvärken. Jag är lättirriterad, behövs inte mycket för att jag ska "hugga".

På tisdag är det dags för min 4:e akupunktur behandling, ska bli intressant och höra om jag fortfarande har en bra puls.

Kommentarer
Postat av: Lila

Jag tycker det här med akupunktur är spännande, vi går också på det. Läste i en bok att det har visat sig att det verkligen fungerar, att det blir bättre resultat av akupunktur innan IVF.



Så det är ju bara avvakta och se hur det går, om man är med i de % som lyckas. Just nu känns det som det aldrig tar slut, och jag är bara inne på spraydag 9.....



Kramis Lila

2009-05-04 @ 12:26:15
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback