Bil

Här snorar vi på för fullt fortfarande. Idag låter jag värre men jag känner mig konstigt nog bättre. Så jag hoppas att det är på väg åt rätt håll för imorgon är det tänkt att jag ska jobba och jag har ingen lust att behöva sjukskriva mig för två nätter.

Idag trodde jag att jag hade besiktning av våran andra handsbil, så jag åkte glad i hågen till bilprovningen och tryckte in regnummret men då kom det upp att jag inte hade nån besiktning idag. Så då var det bara att gå och prata med personalen, de upptäcker då att jag hade besiktningen den 13:e september så jag måste ha hört fel då jag bokade den. Men de ordna en ny tid till mig, så jag har nu hunnit besikta bilen som tyvärr inte gick igenom...
Behövde 4 nya däck på den, som vi hade misstänkt från början. Så nu är J iväg och köpter det, så får vi se om jag gör en efterkontroll imorgon. Känns lika bra att besikta om den på en gång så att det är gjort.
Besiktnings"gubben" tyckte att det bästa med att jag fick ombesiktning var att vi fick ses igen...

Ikväll ska vi se Hur många lingon finns det i världen, vi var på bio och såg den. Men jag tyckte att den var så bra så då kan vi lika gärna se den igen.
Tycker inte att det är nåt att se på tv nu, längtar tills alla mina favoritserier börjar om. Desperate houswife & Greys anatomy är mina absoluta favoriter.

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Åh den vill jag också se, får nog låna hem den en dag när inte D är hemma.

Kramiz

2011-08-30 @ 15:15:51
URL: http://idaochjouline.wordpress.com/
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Jag älskar med DH!! vet du att jag läste att säsong 8 är den sista :( blä.. fast någongång måste de ju ta slut :)

2011-08-30 @ 20:59:47
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Sara

Åhh, den vill jag också se! Verkar vi så kul.:-)

Krya på dig!kram

2011-08-30 @ 21:09:35
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Hanna

Men JISSES vilka bitmärken hon lyckas med! Hon är ju rena rama hajen! :D

D.H och G.A är favoriter på tv här med, men jag har missat så mycket sista säsongerna att jag hellre väntar och kollar allt på box..Längtar dock tills det börjar visas något annat bra på tv om kvällarna :)



Hehe, tur att du har ett fan på bilbesiktningen, eller kanske otur om han bara vill träffa dig igen och underkänner grej på grej ;) haha



Sv: Ja, Passaten är ju betydligt rymligare, så jag undrar om det ändå inte blir en sån..vi får se :)



Det är samma här, folk frågar varför jag ska börja jobba redan i oktober, "-Men vart ska Astrid vara?!", MED SIN PAPPA SÅKLART! :D

2011-08-30 @ 22:13:19
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback