Råkat shoppa...

Jag vill ge er ett tips om nån av er är på väg att åka och köpa fleecekläder till era barn från HM så vänta inte för länge. Här i stan har vi två HM butiker och i den första så fanns det baranågra få fleeceplagg kvar i de minsta storlekarna. Men då ringde expediten till den andra hm butiken och där fanns det så de la undan ett set till mig.

De här bilderna har jag lånat från www.hm.se


Det här är fleecesetet som jag köpte, men jag har båda delarna i grått. Delarna kostar bara 79:50 per del, som hittat!

Sen när jag var och sprang där på HM hittade jag lite andra snygga kläder till Cornelia men såklart fanns de inte i rätt storlek hemma så jag har nu lagt in en beställning på det här.


Top 69:50


Dem svarta ridbyxorna köpte jag, 99 kr. Här kan du se dem bättre.


Uggletopp 79:50

Sen kunde jag inte heller låta bli att köpa ett nattlinne som var på rea, 24:50. Nu är det för stort för våran tjej men till våran så blir det säkert jättebra.

Det blev inte bara till Cornelia, jag klickade även hem trosor till mig själv. Sånt kan man aldrig få för mycket av.

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan, halsen värker men nån förkylning har inte brytit ut.


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Tror bara det går för dom som har Wordpress??



Oj så mycket fint du har "råkat" shoppa! ;D Mycket ugglor nu, det gillas! :)



KRAMEN

2011-08-12 @ 21:08:45
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline

HIhih den med ugglan har jag köpt till J också =) så jätte fin är den.

Sen beställde jag alla mössorna som flickan med toppen har.

Poff säger ju det så är allt slut tyvärr =(

2011-08-13 @ 09:20:19
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback