Ledig

Min andra natt gick bra att jobba, jag kände mig inte lika förvirrad utan nu hade jag mer koll på läget.
Nu är jag ledig ändå tills på fredag, det ni... hela 2 nätters ledighet ;-)

Jag sov inte så länge idag när jag vakade av. Istället klev jag upp i tid och sen åkte vi och storhandlade. Bland annat så skulle blöjor handlas. Vet inte om det är så i hela landet men här har i alla fall Ica maxi ett erbjudande just nu, om man handlade andra varor för 200 kr så fick man 60 kr rabatt om man köper två paket libero blöjor, så det har vi köpt hem. Den här gången köpte vi storlek 4, får se hur de kommer att sitta på Cornelia.

På tal om min dotter så är hon fortfarande sjuk. På dagarna är hon ganska nöjd med livet men så fort det blir kväll och hon ska sova så går det inte. Hon är ledsen och svårtröstad. Kollade nyss febern och den ligger på 38 grader, så hon har fått en alvedon så nu hoppas jag att hon får sova.

Imorgon ska vi på bvc för 6 månaders kontroll och då ska hon få träffa en läkare också.

Kommentarer
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Synd att vi inte har maxi här då, fast man har ju fått ganska många rabatter på posten nu så jag har några jag med. :)

Vi testade också att köpa strl 4 men dom var ganska stora, alice är ju så liten, så vi ska nog köpa något mer paket av strl 3 :-) Skönt att jobbet gick bra!

2011-05-12 @ 15:01:44
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback